Voorbereidingen in de regen - Reisverslag uit Winssen, Nederland van mandy Krogt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in de regen - Reisverslag uit Winssen, Nederland van mandy Krogt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in de regen

Door: mandyvdkrogt

Blijf op de hoogte en volg mandy

16 Juli 2012 | Nederland, Winssen

Mijn rugzakje is gepakt, maar mijn reisgenoten zijn nog totaal niet bezig met hun vertrek naar India.
Qua leven in het nu zijn ze totale experts, maar helaas is het soms handig als je ook iets verder kan denken.
Arvin bleek te denken dat hij pas donderdag vertrok, en wilde de woensdag nog gezellig met vriendin doorbrengen, en Emmeline stapt nog op haar roze laarzen door de Berlijnse modder(op een festival), en denkt er hopelijk aan om op tijd-om 6 uur morgenochtend de trein te nemen naar Nederland. Een geluk dat we behalve ons moeilijk verkregen visum blijkbaar niet veel nodig hebben.
Je schijnt er alles makkelijk en goedkoop te kunnen kopen, dus vertrekken met lege rugzak kan best.
Helaas ben ik er toch niet helemaal gerust op, en heb mijn zakje gevuld met veel medicijnen tegen gruwelijke dingen (dus hopelijk kan ik het ongeopend weer mee terug nemen)
Hoewel ik net twee weken door Belgie/Duitsland/Zwitserland ben getrokken voelt de reis naar India toch wel spannend en door alle verhalen leuk maar ook ingewikkeld.
Raar idee dat we het over 3 dagen allemaal zullen ervaren.

• 16 Juli 2012 - 18:32

Marja:

Leuk, een reisverslag! Ben benieuwd hoe India jullie gaat bevallen en waar je uiteindelijk naar toe gaat...

• 16 Juli 2012 - 22:26

Manuela:

Leuk om te lezen hoe je je aan het voorbereiden bent, spannend om te bedenken dat je straks in een andere wereld bent.
    Het weer hier zal je niet missen!
    En met Emmeline & Arvin komt het ook vast goed.
    Geniet ervan en ik lees graag hoe jullie het vinden en wat jullie allemaal meemaken!
    Goede reis.

Liefs, Manuela.

• 17 Juli 2012 - 08:28

Dana:

Ha ha, je moet maar zo bedenken dat jullie reizen nooit saai zijn. Er gebeurt altijd wel iets. Misschien moet je daar ook eens een boek over schrijven: "tips bij calamiteiten op vakantie". Je bent inmiddels een expert geworden. Maar komt vast allemaal goed.
    Je hebt Emmeline bij je als ervaringsdeskundige wat betreft het reizen in verre landen en de kalmte van Arvin kan jullie redden in penibele situaties.

• 17 Juli 2012 - 10:00

Martine:

Het avontuur is begonnen! Super leuk om straks al je ervaringen te lezen. Geniet van alle indrukken en denk maar zo er komt altijd wel een oplossing. Groetjes Martine

• 17 Juli 2012 - 15:42

J.koopmans:

Kom behouden weer terug en wees voorzichtid. Groetjes en giede reis
    Opa Koopmams